• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Tworzenie strategii cenowej.

W latach dziewięćdziesiątych szlagierem branży informatycznej był główny komputer do użytku pokojowego. Chodzi naturalnie o schematyczny, stacjonarny PC. Obecność komputera w domu kojarzyła się z wydzieleniem osobnego miejsca na rozległy i ciężki sprzęt. W ostateczności wieża, monitor i klawiatura były niegdyś istotnych rozmiarów. Pomimo to, nikt nie narzekał. PC stanowił prawdziwy luksus oraz zagwarantowanie marzeń niejednego polaka. Nie myślało się wtedy o większej funkcjonalności, czy wygodzie użytkowania… Jednak dzisiaj tradycja ustępuje miejsca nowoczesności i usługom rodzaju ANCHOR. Żyjemy szybciej niż dwadzieścia lat temu. Nigdy nie wiadomo, kiedy tak właściwie będziemy musieli zajrzeć do plików. Nikt też nie kocha także marnować czasu. Czekając na zajęcia, student woli popracować, pouczyć się albo chociaż zajrzeć do Internetu. Komputer PC nie daje takich możliwości. W następstwie tego cały czas przegrywa z laptopami. Lekkie i pożyteczne notebooki to przyszłość biznesu komputerowego. Za wersją stacjonarną przemawia już tylko niska cena oraz możliwość modyfikacji podzespołów. Zawsze też należałoby posiadać jeden domowy komputer w zapasie. Komputery wszędzie nam akompaniują, w takim razie łatwo o wypadek. Wtedy przyda się stary poczciwy PC.

1. Czytaj dalej

2. Zobacz szczegóły

Działania marketingowe w sektorze B2B.

Categories: Biznes

Comments are closed.